Wie Zijn Wij
AAEAAQAAAAAAAAOXAAAAJDZlZDU0MDczLWRiMzktNGIxZS1iNzM5LTJjZWYxNTM2ODdjNQ.jpg
Hier vindt u een woordje uitleg over de mensen die allemaal rond het onderwerp Agressie hebben gewerkt.

Aline De Jonghe: Mijn naam is Aline De Jonghe, ik woon in Avelgem. Ik ben 18 jaar en word in februari 19. Ik heb 1 zus genaamd Rani, zij is 24 jaar. Een hobby heb ik niet echt maar ik zat wel tot vorige jaar in de Chiro.

Anke Debuf: Ik ben Anke Debuf afkomstig uit Wervik. Ik ben student toegepaste psychologie aan VIVES Kortrijk. Dit is mijn eerste jaar aan de hogeschool. Mijn hobby's zijn KLJ Beseveld en studentenclub De Brossers.

Brian Cleenewerck: Mijn naam is Brian Cleenewerck en ik kom uit Voormezele, een deelgemeente van Ieper. Ik ben 18 jaar en zit nu in mijn eerste jaar toegepaste psychologie aan de campus van VIVES in Kortrijk. Mijn hobby's zijn voetbal en chiro.

Eden Reuven: Mijn naam is Eden Reuven en ik woon in Voormezele. Ik volg de richting bachelor toegepaste psychologie in VIVES Kortrijk. Mijn grootste hobby's zijn paardrijden en dansen.

Jonas Larnoe: Mijn naam is Jonas Larnoe en ik woon in Evergem. Ik studeer Toegepaste Psychologie aan de VIVES hogeschool Kortrijk. Mijn hobby is animator zijn voor het speelplein.

Julie Ryckaert: Ik heet Julie Ryckaert en ik kom van Brugge. Ik ben studente toegepaste psychologie aan Vives Kortrijk. Mijn hobby is reizen.

Kobe Dumoulin: Mijn naam is Kobe Dumoulin en ik woon in Waregem. Ik ben student Toegepaste Psychologie aan Vives in Kortrijk. Mijn hobby is gamen.

Zoë Remmery: Mijn naam is Zoë Remmery en ik woon in Lendelede. Ik studeer Toegepaste Psychologie en zit in mijn eerste jaar aan VIVES. Ik ben 19 jaar. Mijn hobby's zijn skiën, reddendzwemmen,windsurfen en paardrijden.